Σάββατο 10 Απριλίου 2010

Ο ΗΛΙΘΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΝΗΛΙΘΙΟΣ


Ξύπνησα πολύ πρωί, γύρω στις 9.30 φταίει κι΄αυτό το αναθεματισμένο συνθετικό μαξιλάρι που οδηγεί τα σάλια που τρέχουν απ΄το στόμα μου μέσα στο αυτί, ίσως γι΄ αυτό μυρίζει η ακοή μου άσχημα.
Έβαλα να φάω μια κούπα μούσλι, αν και σήμερα μου φάνηκε λίγο διαφορετικό, μάλλον θα ήταν από τις τσίμπλες των ματιών μου. Αλλη φορά θα πλένομαι πρώτα.
Το ξύρισμα όπως πάντα οδυνηρό, το αίμα να τρέχει ανάμεσα στις λεπίδες και σε συνδιασμό με το αφροτζέλ να δίνει ένα χρώμα ροζαλί σαν το γλάσο που έχουν κάτι παιδικές τούρτες οι οποίες έχουν πιο πολλά Ε απο το μερεμέτι στο Μάλεμε.

Ξύπνησα όπως έλεγα νωρίς διότι ήταν η μέρα που θα αγόραζα τη νέα μου μηχανή την οποία είχα εντοπίσει απο καιρό. Ντύθηκα λοιπόν σχετικά: τζιν μοτοσυκλετιστικό το οποίο σε τεστ που διεξήγε το UNIVERSITY COLLEGE OF RICH BASTERDS THAT PARENTS GOT MONEY, βρήκε πως σε πτώση με 229κμ μειώνει τις τριβές κατα 14,1%. T-shit (καλά το έγραψα, απλώς μυρίζει λίγο) αλα Valentino Rossi σε εκείνο το ωραίο διακριτικό κίτρινο μαύρο, και ημίμποτο σε στυλ Rick Astley νεβερ γκανα* γκιβ γιου απ.
Μη με πείς καπιταλιστή, απλώς ξέρω να κάνω σωστές αγορές , όλα τα παραπάνω τα πήρα δωρεάν με την δωροεπιταγή των 700Ε που μου έδωσε ο καταστηματάρχης που πήρα πριν 4 μήνες το V-Strom, τη μηχανή που πρόκειται να ανταλλάξω σε λίγο. Όλα αυτά συν μια κλειδαρια δισκοφρένου XHIOUY LIUJH, ξέρετε ...θυγατρική της ABUS. Προσφοράρα.
Το βαρέθηκα το V λοιπόν.Δεν μ΄άρεσε, σε μαύρο λέρωνε με το παραμικρό, το ABS δεν μ΄άφηνε να τρομάζω τους φίλους μου πεζούς στο δρόμο, και ο δείκτης βενζίνης δεν κατέβαινε με τίποτα, εκεί κολλημένος. Το μόνο καλό ήταν ότι κάναμε καλή παρέα με τα παιδιά από το Σ.Β.Μ.Μ.Μ.9.Α.Μ.Μ.Κ.Χ. (Σύλλογος Βεστρόμ Μακεδονίας Μαύρου Μοντέλου 09 ΑΒS Μπαγκαζιέρα Μονό Κάγκελα Χούφτες.. δύσκολο ακρωνύμιο αλλά μαζευτήκαμε αρκετοί.)
Πάνω στην απελπισία μου λοιπόν την είδα εκεί, μου έκλεισε το μάτι μέσα απ΄τη βιτρίνα. Ρώτησα τον έμπορο που φάνηκε καλός κύριος, δεν μπορούσε να ΄ταν και τίποτα άλλο αφού ήταν έμπορος μοτοσυκλετών. Μου είπε πως είναι ένα ΚAWASAKI ELIMINATOR του 92, συλλεκτικό είπε, πως και τα 45.000χμ είναι ταξιδιού και πως το πήρε απο ένα γιατρό μεγάλο γυναικολόγο που το είχε στο σαλόνι. Αυτό ήταν το σημάδι που περίμενα, αφου όλες μου οι μεταχειρισμένες μηχανές ανήκαν παλαιότερα σε γυναικολόγους και το KTM DUKE και το NSR 250 αλλα και το TDR 250 το στουκαρισμένο (έπεσε απο τον πλαγιοστάτη).
Μέσα μου η αμφιβολία αν θα ήταν σωστό να ρωτήσω για ανταλλαγή, μου έτρωγε τα σωθικά. Μήπως θα προσέβαλλα τον καημένο τον εμποράκο εάν ήθελα να ανταλλάξω το μαύρο μου απρόσωπο παλιομηχανάκι με αυτό το διαμάντι της ιαπωνικής μηχανικής που παγκοσμίως έχει αποσπάσει διθύραμβους για την παροιμοιώδη αξιοπιστία του και τον σχεδιασμό που σε αφήνει άφωνο; Α...Ξέχασα να σας πώ οτι δε γνωρίζω πολλά από μοτοσυκλέτες.
Ο έμπορος σάστισε προς στιγμή..τι προς στιγμή...ένα λεπτο κοιτούσε το μηχανάκι μου και μένα. Ίσως επειδή το είχα full extra, πλυμμένο και με λίγα χιλιόμετρα να το σκεφτότανε. Τότε έγινε το θαύμα! Συμφώνησε. Η χαρά μου ήταν απερίγραπτη και τώρα βολτάρω στην Τσιμισκή με το cruiser μου, το YOEI κράνος μου, και στη μπαγκαζιέρα εχω το κίτρινο αδιάβροχο και όλα αυτά; Πάλι δώρο. Τον λυπήθηκα τον έμπορο βέβαια που τον τσάκισα έτσι αλλά αυτά έχει η ζωή, άλλωστε σας το είπα και πιο πριν, είμαι καλός στις αγορές.


*Η Δημοκρατία της Γκάνας είναι μια χώρα με έκταση 239.46km² και πληθυσμό 23.832.495 ], σύμφωνα με εκτιμήσεις του 2009. Συνορεύει ανατολικά με τη Ακτή Ελεφαντοστού, βορειο-ανατολικά με την Μπουρκίνα Φάσο, δυτικά με το Τόγκο, και νότια βρέχεται από τον Ατλαντικό Ωκεανό. Πρωτεύουσα είναι η Άκκρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: