Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2009

Η ΛΥΣΗ ΣΤΟ...WHEEL CITY (ή πως βρίσκεις άκρη 540 χλμ μακριά)

Όταν εισαι μοτοσυκλετιστής στη θεσσαλονίκη έχεις να αντιμετωπίσεις κάθε είδους λαμόγια που λυμαίνονται το χώρο γενικότερα, εκτός λιγοστών εξαιρέσεων. Απο εμπόρους ψεύτες άσχετους που δεν έχουν καμία σχέση με τη μοτοσυκλετιστική κουλτουρα, απλώς έτυχε να πουλάνε μηχανές, μέχρι συνεργεία με μαστόρια που η ορολογία τους σταματα στο "ματζαφλάρι" και στο "μαρκούτσι" και οι χώροι τους θυμιζουν νεκροταφείο μετάλλων. Ξέρετε..εκει που ο μάστορας με το μακρύ νυχάκι γεμάτο 15-40 ημί (που στο χρεώνει για full synth) και εκεί που αποθηκεύουν το ρεζερβουάρ της αγαπημένης σου λες και ειναι πατούρα εισόδου για Caterpillar.

Είπα να ψαχτώ για ελαστικά καθώς ήθελα να τα αντικαταστήσω με tubeless ωστε να γλιτώσω απο σαμπρέλλες και να βάλω κάτι πιο επώνυμο για το μηχανάκι μου -ένα Υamaha ybr 125- και πήγα στο εξειδικευμένο κατάστημα της πιο ερωτικής πόλης (..) της πόλης που λατρεύεται ο Παναγιώτης Ψωμιάδης.Eκεί μου παν πως βγάζει μόνο μία εταιρία στα 130 Ε, μόλις όμως βλέπουν πως ψαχνεις κάτι πιο οικονομικό ξαφνικά εμφανίζεται και μια άλλη εταιρία στα 120.
Φεύγεις και πας σε εξουσιοδοτημένη YAMAHA... εκεί να δεις γλέντια . Ξεκινώντας τους ρώτας εάν γίνεται tubeless η ζάντα και σου λένε με σιγουριά ναι, εχουμε continental γύρω στο 100αρικο (ήθελα να ξερα αν ποτέ στην ιστορία του Ελληνικού πολιτισμού έτυχε κάποτε αυτο το γύρω στο 100αρικο να έγινε 90 και οχι 110)"ωραία" λέω "παράγγειλέ τα". Μου τηλεφωνούν μετά απο 1 ημέρα "μόνο METZELER στα 110" άντε καλά λέω. Τελικά μου τηλεφωνεί και μου λέει πως έχει μόνο MICHELIN στα (μαντέψτε) 120 και τα έχει ήδη παραγγείλει (κακώς βέβαια γιατι δε συμφώνησα). Τέλος πάντων λέω ας τελειώνουμε, όμως εκει σου τηλεφωνούν ξανά αφού σου έχουν λυσει τη ρόδα και σου λένε πως δε γίνεται tubeless (προσοχή, μιλάμε για εξουσιοδοτημένο καταστημα) φυσικά δε δέχτηκα να τα βάλω και μόλις πήγα να παραλάβω ο έμπορος μαινόμενος μου συρε τα εξ αμάξης.
Πάω σπιτι και τηλεφωνώ στο 1ο καταστημα ελαστικών στην Αθήνα που μου βγάλε το GOOGLE, τηλεφώνησα και με το που ανάφερα τη διάσταση ο υπαλληλος μου πε "για το YBR 125 τα θες;" λέω ναι και μου έδωσε 2 επιλογές τελικα παραγγειλα τα MICHELIN ME 45 στα 80 ευρω με το κουριερ μέσα. Παρήγγειλα Παρασκεύη, Τρίτη παρέλαβα σπίτι, με ενα εικοσάρικο φανταζομαι θα τα τοποθετήσω.
Ευχαριστώ το κατάστημα WHEEL CITY του κ Λυγνού και το προσωπικό για την άψογη εξυπηρέτηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: