Πέμπτη 6 Αυγούστου 2009

Ο ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΟΣ.... κος ΜΕΙΜΑΡΗΣ

Στις 3-7, ημέρα Παρασκεύη αγόρασα από το κατάστημα Μειμάρης στις Συκιές Θεσσαλονίκηςένα GPS GARMIN NUVI 200, το φόρτισα και το βράδυ που το άνοιξα έβγαζε ένδειξη πως δεν έχει το απαιτούμενο λογισμικό να λειτουργήσει (ή κάτι τέτοιο). Καθώς το κατάστημα το Σάββατο ήταν κλειστό τηλεφώνησα Δευτέρα όπου με πρωτόγνωρη αδιαφορία ο ιδιοκτήτης Μειμάρης Παύλος, απρόθυμος, ούτε καν μπήκε στον κόπο να συζητήσει το πρόβλημα σε μηχάνημα που αγοράστηκε από το κατάστημά του και μετα απο παρακάλια το παρέλαβε για να το προωθήσει ο ίδιος αφου μου ζήτησε τα παραστατικά του.
Η συνέχεια ειναι πάνω-κάτω ενα μείγμα εμπαιγμού, ειρωνείας και αναίδειας αφου το "ξαναπάρε σε μια βδομάδα έλειπα διακοπές" έγινε "θα το πιάσω να το δώ σήμερα" και στο τελευταίο τηλεφώνημά μου στις 28/7 ήρθε και το κερασάκι... "φίλε το είδα το μηχάνημα και το χάλασες εσύ επειδη το πριζάρισες(..)"Αφού κατάλαβα οτι δεν πρόκειται να βγάλω άκρη έκανα το μεγάλο λάθος να ζητήσω το τηλεφωνο του Σκορδίλη εκεί έγινε ταύρος...
Έχει περάσει 1 μήνας, δεν έχω προιόν που έχω πληρώσει και έχω ταλαιπωρηθεί αφάνταστα. Τέλος, - κάνοντας την αυτοκριτική μου-στο παρελθόν εχω ξαναυπάρξει "θύμα" της συμπεριφοράς του κυρίου Μειμάρη, άρα ίσως να μου αξίζει αυτό που συμβαίνει.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

φιλε μια απο τα ιδια. πηρα 12 vhf yaesu και του εδωσα 2800 ευρω. τα 3 απο αυτα ειχαν προβλημα αλλα το ιδιο συστημα οτι τα χαλασα εγω. τα διωρθωσε αλλα με το αζημειωτο. απο συμπεριφορα δε σου λεω αφου ξερεις.
εγω δεν ξανακανω το λαθος να παω απο εκει.

Ανώνυμος είπε...

κι εγω απο τα ιδια παιδια μονο κλωτσια δεν μου εριξε

Ανώνυμος είπε...

κι εμένα με πήδηξε...αλλά μου άρεσε τελικά...

Ανώνυμος είπε...

.... και εγω νομιζα πως ειμαι ο μονος !!!