Τετάρτη 19 Μαΐου 2010

ΧΑΡΤΟΜΑΝΙ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ

Στην καθημερινή αφισορύπανση και βρωμιά της ζωής μας, προστίθεται και το απίστευτο χαρτομάνι των διαφημιστικών φυλλαδίων από τις μεγάλες (συνήθως) αλυσίδες τροφίμων και ηλεκτρικών. Πεταμένα μπροστά στην είσοδό μας, σε ταχυδρομικές θυρίδες όπου αυτές υπάρχουν, στα ρολά των καταστημάτων, πολλές φορές διανέμονται σε κεντρικά σημεία ή ακόμη και στα φανάρια , εκατοντάδες χιλιάδες φυλλαδίων δηλαδή τόνοι χαρτιού, ασχημαίνουν τα ήδη βρωμερά πεζοδρόμια και ρυπαίνουν απίστευτα.
LIDL, ALDI, MEDIA MARKT, ELECTRO-WORLD οι συνήθεις δράστες της ρύπανσης. Ακολουθούν CAREFOUR, EXPERT, ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, SATO και άλλοι. Παράδειγμα κάπως συνετής διανομής τα IKEA όπου διανέμουν μόνο τον ετήσιο κατάλογο, και τα MAKRO που η διανομή γίνεται στους εγγεγραμμένους επαγγελματίες. Εννοείται πως δεν εξαιρούνται οι μικρές επιχειρήσεις, τι μπορείς όμως να πεις στον ιδιοκτήτη της τάδε τοπικής πιτσαρίας ή στον ''αχόρταγο-αποφράξεις'';
Αντίστοιχη νομοθεσία δε γνωρίζω αν υπάρχει, αλλά δε φαντάζομαι να υπάρχει άνθρωπος που να το θεωρεί πολιτισμένο.
Έτσι είπα από περιέργεια να στείλω μια επιστολή στους παραπάνω ώστε να δω τι έχουν στο μυαλό τους. Ακολουθεί η επιστολή μου:

Αγαπητοί κύριοι


Παρακολουθώ ανήμπορος και ενοχλημένος, όπως και πολλοί συμπολίτες μου, τη ρύπανση που δημιουργείται από τις διαφημιστικές σας εκστρατείες με τα φυλλάδια που ανά δεκάδες χιλιάδες διανέμονται ανεξέλεγκτα εκτός ταχυδρομικών θυρίδων πεταμένα στις εισόδους σπιτιών, σε καταστήματα αλλά και με διανομή χέρι-χέρι σε κεντρικά σημεία Παρακαλώ να μου δώσετε μια απάντηση αν θεωρείται τον συγκεκριμένο τρόπο διαφήμισης πολιτισμένο, και αν καταλαβαίνετε ότι το αστικό τοπίο (στο οποίο ζουν και οι πελάτες σας) υποφέρει και υποβαθμίζεται.

Ευχαριστώ για την προσοχή

Γιαννουλίδης Στέφανος
stefgian@hotmail.com

Κοινοποίηση:
ELECTRO-WORLD
MEDIA MARKT
LIDL
ALDI
CAREFOUR-ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
EXPERT
SATO
ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ

Επίσης για τον τύπο:
Ελευθεροτυπία
Αγγελιοφόρος
Μακεδονία
Θεσσαλονίκη
Έθνος
Τα Νέα

Δεν υπάρχουν σχόλια: