Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

ΦΟΒΟΥ ΤΗ FORTHNET ΚΑΙ ΔΩΡΑ ΦΕΡΟΝΤΕΣ

Όσο ζεις μαθαίνεις, και πάντα πρέπει να είσαι υποψιασμένος, και αν οι Τρώες είχαν τον Λαοκώοντα που τους συμβούλεψε εγώ δεν είχα κανέναν και ενέργησα επιπόλαια. Έτσι, κάθε χρονο προσπαθώντας να επιτύχω οικονομικότερο πακέτο τηλεφωνίας για το σπίτι μου, εναλάσσω εταιρείες-πάροχους για να εκμεταλλευτώ τις προσφορές οι οποίες παραδόξως και αδίκως αφορούν μόνο νέους συνδρομητές.
Μετά από τηλεφώνημα εκπροσώπου της FORTHNET ο οποίος μου είχε μια "ειδική" προσφορά αποφάσισα-κακώς- να φύγω από τη HOL με την οποία ήμουν πολύ ευχαριστημένος τόσο από τιμές όσο και από υπηρεσίες (22Ε/μήνα, 3 μήνες δώρο, 35Ε εφάπαξ για απεριόριστο 24άρι και χρονοχρέωση στη τηλεφωνία), και γιατί κακώς; Διότι ο εν λόγω κύριος προωθώντας το DOUBLE PLAY ECONOMY (25E/ μήνα, απεριόριστα αστικά-υπεραστικά, και ιντερνετ όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα της εταιρείας) ισχυριζόταν επανειλημμένα (λόγω και των επίμονων ερωτήσεών μου αφού γνώριζα το πρόγραμμα) πως δεν υπάρχει κόστος μεταφοράς γι΄αυτό είναι και ειδική προσφορά. Να μην τα πολυλογώ, κάτι τέτοιο δεν ισχύει και τώρα δεν μπορώ να αποδείξω τιποτα. Σε αυτούς που θα αναρωτηθούν αν διάβασα τι υπόγραψα απαντώ πως όχι, και δε μπορώ να φανταστώ ποιος θα κάτσει να διαβάσει 2-3 σελίδες ψιλών γραμμάτων μπροστά στο ταλαίπωρο κούριερ που σου φέρνει το συμβόλαιο.. Αν γνωρίζω το όνομα του τηλεπωλητή-απατεώνα που με ξεγέλασε; Όχι δεν το συγκράτησα. Είναι η οικονομική ζημιά τόσο μεγάλη; Πάλι όχι, είναι το κοροιδιλίκι όμως που δε χωνεύεται. Τα λάθη αγαπητοί μου φίλοι πληρώνονται, να είστε πάντα υποψιασμένοι και ενημερωμένοι ώστε να αποφεύγονται οι καταναλωτικές κακοτοπιές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: