Τετάρτη 9 Ιουλίου 2008

Ρινικό διάφραγμα, εγχείρηση και αποτέλεσμα

Χρόνια είχα στο μυαλό μου να κάνω επέμβαση το διάφραγμα καθώς πίστευα πως μ΄ ενοχλούσε, και λέω πίστευα διότι δε γνώριζα εάν ο τρόπος που ανέπνεα ήταν σωστός ή όχι. Ρόλο στο δισταγμό μου έπαιξε επίσης και το ότι δεν είχα (;) ιδιαίτερο πρόβλημα καθώς δε ροχάλιζα και στις αθλητικές δραστηριότητές μου δεν έβλεπα κάτι στραβό, όμως καθώς ανέπνεα (απο τη μύτη εννοείτε) ένιωθα μπουκωμένος.
Μια πλήρη εισπνοή απο τη μύτη κρατούσε περίπου 15 sec. Σημειώνω πως το BREATH RIGHT (τσιρότο ρινικός διαστολέας) βοηθάει πάρα πολύ αλλα δεν μπορείς να το χρησιμοποιείς καθημερινά όλη μερα παρα μόνο στις προπονήσεις -έχει και κάποιο κόστος.
Ρωτώντας πάς στην πόλη, έτσι κι' εγώ ρωτούσα όμως δεν κατέληγα πουθενά. Απόψεις και περιστατικά εντελώς αντίθετα, απο λέιζερ εώς νυστέρι, από φοβερό πόνο εώς εντελώς ανώδυνο, ολική ή τοπική αναισθησία και το βασικότερο... έχει αποτέλεσμα; ''Δεν είδα καμιά διαφορά'' ο ένας ''Σώθηκα'' ο άλλος....χάος
Έτσι στα 31 μου, το πήρα απόφαση και έκανα εισαγωγή στην κλινική EUROMEDICA (ΚΥΑΝΟΥΣ ΣΤΑΥΡΟΣ) στη Θεσσαλονίκη και με γιατρό τον Αναγνώστου Ιωάννη έκανα την επέμβαση, σημειώνω πως δεν έγινε πλαστική, και έγινε ολική αναισθησία.
Η κλινική είναι άριστη και το νοσηλευτικό προσωπικό πολύ εξυπηρετικό, βέβαια, καθως έχω ιδιωτική ασφάλεια δε γνωρίζω το κόστος των υπηρεσιών, φαντάζομαι θα 'ναι λίγο τσιμπημένο. 'Εμεινα ένα βράδυ μέσα, και με εξαίρεση κάποια δυσφορία από τις γάζες μέσα στη μύτη, δεν πόνεσα καθόλου.
Την επομένη καθώς βγήκαν οι γάζες μπήκε μια μικρή γάζα κάτω απ΄τα ρουθούνια. Σημάδια δεν υπήρχαν καθόλου (είπαμε δεν έγινε πλαστική). Τις επόμενες μέρες δεν είδα μεγάλη βελτίωση, όμως ο γιατρος μ' είχε πεί απ' την αρχή πως αυτη θα 'ρθεί στις επόμενες βδομάδες καθώς αφαιρούσαμε τους εσωτερικούς πλαστικούς νάρθηκες και καθαρίζαμε τη μύτη απο τις καμμένες κόγχες.
Έτσι κι' έγινε. Καθημερινά ανέπνεα καλύτερα. Το αποτέλεσμα είναι άκρως ικανοποιητικό και η εισπνοή πλέον μου είναι άριστη. Δε μπορώ να φανταστώ κάτι καλύτερο καθώς πλέον εισπνέω συνεχώς απο τη μύτη. Ακόμα και στις αθλητικές δραστηριότητές όπου η αναπνοή απο το στόμα είναι πολλές φορές μονόδρομος, εγώ τη χρησιμοποιώ αρκετά.
Ένα μεγάλο ευχάριστω στον γιατρό μου.

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

εκανα κι εγω με Λειζερ.Βγηκα την ιδια μερα.Δεν μου εβαλαν τιποτα στην μυτη.Δεν πηρα ουτε ενα παυσιπονο γιατι δεν ειχα καθολου πονο.Πλεον αναπνεω κανονικα κ σταματησαν οι λιποθυμιες που ειχα απο ελλειψη οξυγονου.Ομως εχουν περασει 8 μηνες κ δεν εχω γευση ακομη οπως κ με δυσκολια αναγνωριζω μυρωδιες.Ειμαι ακριβως το ιδιο με πριν την εγχειρηση.Ο γιατρος δεν αποφευγει να μου απαντησει.Εσυ ειδες βελτιωση σε όλα?

Παρατηρητής είπε...

Καλησπέρα και από μένα ..Μάλλον παίζειρόλο και ο γιατρός γιατί πήγε η αδερφή μου για εγχείρηση ρινικού διαφράγματος επειδή είχε δυσκολία με την αναπνοή της για μερικά χρόνια..
και είναι πολύ καλά εδώ και 2 χρόνια..Είναι σίγουρο ότι μετά ξαναεπανέρχεσαι σχεδόμ όπως ήσουν πριν την εγχείρηση??

johnorl@otenet.gr είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΜΕΙΝΑ ΕΚΠΛΗΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟ BLOG ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΠΡΙΝ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ .ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΠΩΣ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΟΤΑΝ ΑΣΘΕΝΗΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΝΑ ΧΕΙΡΟΥΡΓΗΘΕΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG!ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΗΚΑ ΠΩΣ ΘΑ ΕΒΛΕΠΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΕΦΑΝΕ Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ.ΤΩΡΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ.ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟ ΓΙΑΤΡΟ ΤΟΥΣ ,ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ,ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ.ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΥΤΗ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΛΥΣΕΙΣ ΤΟ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΤΟ ΑΛΛΟ.ΣΥΧΝΑ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΩΝ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΝΟΗ ΤΟΥ ΑΣΘΕΝΟΥΣ.ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΣΑΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΓΕΤΕ ΠΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΣΑΣ .ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΘΑ ΣΑΣ ΕΛΕΓΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΟΤΙ Η ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΦΡΑΓΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ,ΓΡΗΓΟΡΗ ΧΩΡΙΣ ΠΟΝΟ,ΧΩΡΙΣ ΠΡΗΞΙΜΟ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΟΠΩΣ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΙ Ο ΑΣΘΕΝΗΣ ΜΕΣΑ ΣΕ 2-3 ΜΕΡΕΣ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΣΤΗ ΜΥΤΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ.ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΕΣΑ Σ'ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΑΠΝΟΗ,ΠΟΙΟΤΙΚΟΣ ΥΠΝΟΣ,ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΑΝΤΟΧΗ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ ΛΕΝΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ''ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΥΡΡΑΝΙΟΜΟΥΝ΄''?
ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΘΕΛΟΥΝ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΣΤΟ MAIL ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΘΕΡΜΑ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΛΟΓΙΑ.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΩΡΛ

Unknown είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΙΑΦΡΑΓΜΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΑΚΡΙΒΩΣ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΜΗ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΝΟΗ ΜΟΥ. ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΧΩ? ΣΕ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ? ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΠΕΤΥΧΕ?

Unknown είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΙΑΦΡΑΓΜΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΑΚΡΙΒΩΣ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΜΗ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΝΟΗ ΜΟΥ. ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΧΩ? ΣΕ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ? ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΠΕΤΥΧΕ?

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα και καλές γιορτές σε όλους. Θα ήθελα να αναφέρω και εγω την εμπειρία μου από την επέμβαση διαφράγματος την οποία μου έκανε ο ιατρός κος Αναγνώστου Ιωάννης τον Σεπτέμβριο του 2013. Νομίζω ότι τα λόγια είναι περιττά πρόκειται για μια απλή επέμβαση, κοιμάμαι πλέον κανονικά η ευχαριστιέμαι την ποσότητα του αέρα που αναπνέω, δεν λαχανιάζω στο περπάτημα, μέχρι στιγμής δεν έχω αρρωστήσει καθόλου. Συμπέρασμα: Κακώς που δεν την έκανα πιο νωρίς.
Όσο για τον ιατρό πρόκειται για άριστο επαγγελματία, με ήθος και ευγένεια προς τον ασθενή. Στον κο Αναγνώστου εγχειρίστηκε για διάφραγμα η γυναίκα μου και ο υιός μου όταν ήταν 5 χρονών από αμυγδαλές και κρεατάκια. Όλοι μας θεραπευθήκαμε 100%. Σε ευχαριστούμε Γιάννη ο θεός να σε έχει καλά να θεραπεύεις τον κόσμο. Όσο για το κόστος το θεωρώ πολύ λογικό για την εποχή.
Παπανικολάου Γεώργιος

Ανώνυμος είπε...

Πόσο κοστίζει η επέμβαση με το λέιζερ;;

Unknown είπε...

Το λέιζερ έχει αποτέλεσμα μονο όταν είναι στραβος ο χόνδρος. Οταν είναι στραβό και το οστέινο τμήμα (99% των περιπτώσεων) το λέιζερ δεν έχει καμια επιδραση, γιατί όσο και να το ζεστανουν το κόκαλο δεν ισιωνει. Σε αυτές τις περιπτωσεις πέφτει σφυρί και καλέμι. Ναι καλά ακουσατε.

Unknown είπε...

Υποβλήθηκα σε επέμβαση διόρθωσης ρινικού διαφράγματος σε συνδυασμό με ρινοπλαστικη, από καταξιωμενο ιατρό, με εξαιρετικές συστάσεις και μεγάλη πειρα. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν κοιμάμαι σχεδόν καθόλου, μεχρι να υποχωρήσει το μπουκωμα στη μύτη και να σταματήσω να αναπνεω από το στόμα. Έχω εξαντληθεί, αλλά κάνω υπομονή, γιατί είναι μια φυσιολογική μετεγχειρητική κατάσταση.